Jei savo el. pašto dėžutėje nebematote gaunamų el. laiškų, pirmiausia išsiaiškinkite, kur kyla ši problema.

Jei laiškus tikrinate Outlook ar kitoje programoje, prisijunkite prie savo el. pašto dėžutės per naršyklę. Plačiau: Kaip prisijungti prie el. pašto dėžutės?

Jei neužsikrauna prisijungimo forma, tikriausiai jungiatės neteisingu adresu arba neteisingai sukonfigūruota Jūsų domeno DNS zona. Plačiau: Kaip sukonfigūruoti DNS zoną su Hosted Email?

Jei bandydami prisijungti matote klaidos pranešimą, kad neteisingas slaptažodis, turite nebegaliojantį slaptažodį. Reikia jį pasikeisti savitarnos sistemoje paslaugos valdymo puslapyje.

Jei bandydami prisijungti matote kitokias klaidas, tikriausiai Jūsų el. pašto dėžutė turi problemų serverio pusėje. Tuomet susisiekite su mumis.

Jei prisijungėte sėkmingai, bet laiškų sąrašas ilgai kraunasi ir galiausiai neužsikrauna, tikriausiai sugedo Jūsų dėžutės laiškų indeksas. Tokiu atveju visi Jūsų laiškai yra tvarkingai gaunami ir išsiunčiami, tačiau el. pašto programa negauna teisingo jų sąrašo ir nieko nerodo. Tuomet susisiekite su mumis, kad perindeksuotume Jūsų el. pašto dėžutę.

Jei naršyklėje tvarkingai matote senus ir naujus laiškus, Jūsų kompiuterio ar telefono el. pašto programa nebegali prisijungti prie el. pašto serverio. Dažniausios priežastys:

  1. Programoje išsaugotas nebegaliojantis slaptažodis, el. pašto serverio adresas arba prievadas (angl. port). El. pašto programa turi rodyti klaidos pranešimą, kad nepavyksta prisijungti prie el. pašto serverio. Turite iš naujo sukonfigūruoti savo el. pašto programą. Plačiau: Kaip susikonfigūruoti el. pašto programą (Outlook ir kt.)?
  2. Jungtį prie serverio blokuoja kompiuterio arba VPN ugniasienė. El. pašto programa ilgai rodo, kad jungiasi prie serverio, bet po keletos minučių rodo klaidos pranešimą timeout ar pan. Šią problemą gali išspręsti tik Jūsų kompiuterių administratorius.
  3. Jungtį prie vartotojo blokuoja el. pašto serveris. El. pašto programa rodo tokius pačius klaidos pranešimus kaip ir ankstesniu atveju. Šiuo atveju el. pašto serverio administratorius (mes) mato, kad vartotojui buvo rankiniu arba automatiniu būdu išjungta prieiga prie IMAP protokolo. Tai daroma retais atvejis, pavyzdžiui, kai vartotojas yra nulaužiamas.

Jei naršyklėje matote tik senus laiškus ir nauji laiškai nebeateina į el. pašto dežutę, tikriausiai neteisingai sukonfigūruota Jūsų domeno DNS zona ir laiškai neateina į mūsų el. pašto serverį. Dažniausios priežastys:

  1. Pasijungėte naują interneto svetainę ir pakeitėte domeno vardų serverius (NS įrašus) neatlikę DNS zonos konfigūracijos naujuose vardų serveriuose.
  2. Koregavote DNS zoną ir ištrynėte mūsų el. pašto serverio MX įrašus. Jums adresuoti el. laiškai niekur nenueina ir siuntėjai mato klaidą.
  3. Koregavote DNS zoną ir sukūrėte naujų MX tipo įrašų. Jums adresuoti el. laiškai nueina į kitą el. pašto serverį.

Visais šiais atvejais turite sukurti el. pašto veikimui reikalingus DNS įrašus tame vardų serveryje, į kurį šiuo momentu yra nukreiptas Jūsų domenas. Plačiau: Kaip sukonfigūruoti DNS zoną su Hosted Email?