Kodėl neateina iš sistemos siunčiami el. laiškai?
Hostingo serveriuose, kuriuose nesate susikūrę el. pašto dėžučių, vis tiek veikia el. pašto tarnyba. Ji skirtas senoms sistemoms, kad jos galėtų siųsti el. laiškus su sendmail()
ir pan. funkcijomis. Tai yra nerekomenduojamas sisteminių el. laiškų siuntimo būdas, skirtas tik laikinam žinučių siuntimui. Tokie laiškai neturi tvarkingos el. pašto konfigūracijos ir gavėjų serveriuose dažniausiai pripažįstami kaip spam.
Taip pat, ši funkcija nepristato laiškų Jūsų domeno adresais į kituose serveriuose pajungtas el. pašto dėžutes (pvz.: Hosted Email, G Suite). Funkcija yra sukurta taip, kad į tą patį domeną, ant kurio veikia ir interneto svetainė, siunčiami laiškai bandomi pristatyti lokaliai. Bet hostingo serveryje tokios el. pašto dėžutės nėra, todėl el. laiškas niekur neišsiunčiamas.
Abi minėtas problemas išsprendžia išorinis SMTP serveris. Jei naudojatės Hosted Email ar kita išorine el. pašto sistema, TVS konfigūracijoje nustatykite, kad laiškai būtų siunčiami ne su sendmail() funkcija, o per SMTP serverį. SMTP serverio duomenis naudokite tuos, kuriais jungiatės prie savo el. pašto dėžutės.
Išorinis SMTP serveris yra sukonfigūruotas siųsti laiškus Jūsų domeno vardu, todėl per jį siunčiami laiškai bus laikomi patikimi. Kadangi tai yra ir Jūsų el. pašto dėžučių naudojamas serveris, jis lokaliai siunčiamus laiškus pristatys į teisingas dėžutes.